19 | 06 | 2018
Nákupný košík
Košík je prázdny
Kategórie obchodu
SPRÁVY na Váš e-mail
Prihláste sa na odber správ do Vašej emailovej schránky
Vyhľadávanie
Prihlásenie
Platobné systémy
SOFORT - jednoduchá platba s Vaším internet bankingom
Platobné systémy
Kto je on-line

Práve tu je 47 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Všeobecné obchodné podmienky

Elektronický obchod Zdroje.sk je zásielkovou službou spoločnosti Sattelekom s.r.o. Všetky vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia nasledujúcimi pravidlami a platnou legislatívou.

Objednávka

Kúpna zmluva na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Objednávky nad čiastku 300 EUR sú tiež telefonicky overované, aby nedošlo k prípadnému falošnému objednaniu na Vašu adresu, alebo chybe pri objednávanom množstve.

 

Možnosti dodania tovaru na Slovensko:

1. Kuriér (DPD, UPS) – tovar Vám bude dodaný s kuriérskym poplatkom priamo na Vás
2. Slovenská pošta – 3,90 EUR (zásielka do 2kg)
3. Slovenská pošta – 4,90 EUR (zásielka od 2kg do 15kg)
3. Osobný odber – zadarmo
tovar Vám vydáme priamo z našeho skladu na Kadnárovej č. 108 v Bratislave - Rača

Storno objednávky

Storno objednávky zo strany kupujúceho
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu do dvoch hodín od jej potvrdenia. Po tomto čase iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. Ak budete mať z akýchkoľvek dôvodov záujem o stornovanie Vašej objednávky, kontaktujte nás .

Storno objednávky zo strany predávajúceho
Zdroje.sk si vyhradzujú právo zrušiť objednávku, alebo jej časť v týchto prípadoch:
- objednávku nebolo možné overiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď.)
- tovar sa už nevyrába, alebo nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďaľšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť, alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu tato čiastka prevedená späť na jeho účet, alebo adresu v lehote 15-tich kalendárnych dní.

Zákaznícky servis

Našim cieľom je pomôcť zákazníkom internetového obchodu Zdroje.sk s nákupom. Sme tu pre Vás denne (v kamennom obchode) k dispozícii, pripravení Vám s čímkoľvek poradiť. Ak ste u nás prvýkrát, neobávajte sa nás kontaktovať a spýtať sa na hocijakú maličkosť.

Ochrana Vašich osobných údajov

Bezpečnosť osobných údajov na internete je veľmi diskutovanou témou. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme niektoré Vaše osobné údaje vedieť. Všetky informácie o Vašej osobe však budeme používať iba pre našu potrebu a neposkytneme ich v žiadnom prípade nikomu inému okrem transakcií súvisiacich s dopravou tovaru, alebo bankových operácií.

Údaje, ktoré zadávate pri registrácii
Ako zákazník fyzická osoba musíte pri registrácii na Zdroje.sk zadávať niekoľko osobných dát. Tieto informácie sú potrebné pre Vašu identifikáciu ako nakupujúceho. Potrebujeme ich k realizácii a zaúčtovaniu Vašej platby za nakúpený tovar, ku komunikácii s Vami a k tomu, aby sme Vám mohli v poriadku doručiť objednaný tovar. Ak si želáte doručiť tovar na inú adresu, ako je adresa uvedená v registračnom formulári, môžete uviesť aj adresu doručenia (napr. keď posielate tovar ako darček).

Ak nakupujete tovar ako právnická osoba a chcete platiť prevodom z bankového účtu firmy, mali by ste uviesť tiež údaje, ktoré nám umožnia vyhotoviť daňový doklad, prípadne identifikovať Vašu platbu realizovanú bankovým prevodom.

Aby ste nemuseli registračné údaje uvádzať pri každom nákupe na Zdroje.sk znova, máme ich uložené v našej databáze, kde ich chránime pred zneužitím.

Údaje, ktoré zadávate pri platení
Nákup na Zdroje.sk môžete uhradiť niekoľkými spôsobmi. Jednotlivé spôsoby úhrad vyžadujú špecifické informácie, ktoré je potrebné uviesť v okamihu platenia. Tieto údaje nezhromažďujeme, používame ich výhradne pre danú finančnú operáciu.

Údaje o Vašej činnosti na Zdroje.sk
Údaje o Vašich nákupoch na Zdroje.sk - Vaše objednávky – sú zhromažďované. Je to potrebné kvôli zaisteniu dodávok tovaru, vybavovaniu reklamácií a slúžia i k Vašej spätnej kontrole a hlavne pre získavanie množstevných zliav. Informácie o nákupoch sú ukladané v bezpečnej databáze a nie sú poskytované tretej strane.

Aké je naše stanovisko k poskytovaniu Vašich osobných údajov iným spoločnostiam?
Vaše osobné údaje, ktoré uvádzate na Outdoor.sk sú dôverné a v žiadnom prípade nie sú poskytované ďalším subjektom s výnimkou partnerov zabezpečujúcich platobný a poštový styk ako sú banky, spoločnosti vydávajúce platobné karty a prepravcovia. To však vždy iba v rámci jednej konkrétnej platby s využitím týchto služieb.

Zdroje.sk nepredáva, neprenajíma a ani inak neposkytuje Vaše údaje žiadnej tretej strane.

Zhrnutie
Naša spoločnosť si váži Vašu dôveru a chráni Vaše osobné údaje pred zneužitím. Vaše údaje zhromažďujeme výhradne preto, aby sme skvalitnili naše služby. Neposkytujeme ich tretím stranám.

Váš súhlas
Ak sa stanete zákazníkom internetového obchodu Zdroje.sk, dávate už pri registrácii súhlas s tým, že údaje o Vás a Vašich nákupoch budú zhromažďované a používané. Pravidlá zaobchádzania s týmito informáciami sú popísané v tomto dokumente. Ak príde v budúcnosti k ich zmenám, budete o nich informovaný na stránkach Zdroje.sk.

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok slúži k vyriešeniu obchodných vzťahov medzi internetovým obchodom a zákazníkom, ak na zakúpenom tovare z tejto predajne boli nájdené chyby materiálu, alebo výroby.

Na predávaný tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ výrobca v záručnom liste neuvádza dlhšiu záručnú dobu.

Kedy je možné uplatniť reklamáciu:

Pre úspešné vyriešenie reklamačného konania je potreba dodržať tieto podmienky.

a) k reklamovanému tovaru musí byť priložený doklad o jeho zakúpení a ak bol pre tovar vydaný, aj záručný list

b) je nutné čitateľne popísať chyby a spôsob ako sa prejavujú

c) tovar musí byť zaslaný so všetkými jeho súčasťami s ktorými bol dodaný bez prípadných nečistôt

d) predávajúci neručí za škody spôsobené na tovare vonkajšími udalosťami, chybnou manipuláciou alebo nedbalým zaobchádzaním.

Prípadnú reklamáciu sa snažíme vyriadiť čo najrýchlejšie - behom niekoľkých dní - vždy však bude vybavená v zákonnej lehote, tzn. najneskôr do 30 dní.

Možnosť výmeny tovaru:

Ak nie ste s našim tovarom celkom spokojný, alebo plne nevyhovuje Vašim požiadavkám, tak Vám ponúkame jeho výmenu. Tovar Vám vymeníme po vzájomnej dohode. Tovar musí byť neporušený, tak ako bol predaný predávajúcim, aby bol schopný ďalšieho predaja. K tovaru musíte priložiť všetky doklady, ktoré ste obdržali pri jeho kúpe. Neposielajte tovar formou dobierky, lebo tie naša predajňa nepreberá. Výmena sa vzťahuje na farbu, veľkosť atď.

Možnosť vrátenia tovaru:

Ak ste zistili, že ste objednali niečo neuvážene a chcete tovar vrátiť, tak Vám ponúkame, že ho môžete do 10 dní od prevzatia vrátiť. Tovar bude prijatý po vzájomnej dohode a bude zaslaný na Vaše náklady, alebo nám ho môžete priniesť osobne. Neposielajte tovar formou dobierky, lebo tie naša predajňa nepreberá. Tovar musí byť neporušený, tak ako bol predaný predávajúcim, aby bol schopný ďalšieho predaja. K tovaru musíte priložiť všetky doklady, ktoré ste obdržali pri jeho kúpe.